RSS

Skönt

30 Jul

Skönt med vardag igen faktiskt! Och vilken sommar vi haft än så länge 😎

Vägde mig idag första gången sen midsommar och tro det eller ej men vågen visade faktiskt på minus. Inte så mycket, men hellre ett kilo ner än ett kilo upp. Då har man skött sig trots en hel del god mat och dricka 😊

Nu är jag på väg till jobbet, jobbar 9-15 den här veckan i växeln, rätt soft! Sen ska jag vara mammaledig i nästan 2 veckor, ska nog lägga en påminnelse till mig själv om det. Kommer inte ihåg hur man gör… Sen det 15 augusti börjar Vilja på sitt nya dagis Trollstigen och då blir det några dagars inskolning antar jag.

Kram ❤

 
1 kommentar

Publicerat av på juli 30, 2013 i Diverse, familjen, Jobb/skola

 

Ett svar till “Skönt

  1. Anki

    juli 30, 2013 at 9:29 f m

    Låter skönt kommer du hit då eller.

     

Lämna en kommentar